Bebeğim 2 buçuk aylık ve doğumdan itibaren reflü teşisi konuldu ilk olarak sapsimlex damlasını kullandım daha sonra nursey harvey kullandım mide bulantısını kusmasını engellemesi için fakat kesilmedi en sonda gastrotuss baby kullandım günde 3 kez veriyorum 2 gündğr kullanıyorum ama hala kusması var ve kabız oldu sizce normalmi aranızda kullanan varmı çünkü artık ne kullanacagımı şaşrıdım