Elifagah oğlum 15 aylık iştahsız bir bebekti geç olsa da blw yöntemine geçtim yiyecekleri kavrayabilecek olanları eline veriyorum kendisi yiyor bu şekilde daha iyi durumdayız bu dönemde bebeklerin iştahsız olması normal birden fazla diş çıkardıkları dönem size tavsiyem yiyecekleri görsel olarak onda merak uyandıracak şekilde sunun, yemek yeme olayını biraz eğlenceli sizinle keyif alacağı bir şekilde geçirsin mesela şarkılar söyleyerek yedirin hatta bazı küçük el oyunları felan oynayabilirsiniz böylece yemek saatinde daha istekli oturacaktır mama sandalyesine, yemiyorsa zorlamayın biraz kafasını dağıtın küçük bir kaç oyun şarkı sonra tekrar denemeye çalışın onunla birlikte sizde yemek yetin hattsa mümkünse eşinizde bulunsun hep birlikte sofrayı paylaşın ve en önemlisi sabırlı olmaya çalışın nacizane tavsiyelerim