Benanneoldum kıyamam ama daha ıyku duzeni için erken değil mi ki onun daha diş sıkıntıları olucak buyume atakları olucak üç gün güzel uyucak heh oldu dicen dörduncu gun gecenın yarısı kalkıcak hiç uyumucak kendini yıpratma üzme onun bu halınde sende dıken ustunde olucan yanında uyucaksın yanı ben en azında oyle yapabılıyorum 11 aylık oldu battaniyesini elimle tıtuyorum kıvanırken yataktan dusmesin diye uyanıyoruö hemen ya da yerde yatıyorum inşallah duzene girer daha erken