8 dişimiz vardı. Sonra geçen ay iki köpek dişi peşpeşe çıktı 2 gün arayla. 2 haftadırda üst azı dişinin biri elime batıyodu ama tam çıkmadı. Sol üst azı dişide 2 gündür azıcık ta olsa batıyot bastırınca. Azı dişi tamamen çıkması bu kadar uzun sürüyor mu ? Geceler kabus çok ağlıyor :( Ve tamamı çıkana kadar bu uykusuzluk devam ediyor mu . Azıcık batınca sevindim kurtuldu çocuğum diye ama yok perperişan :(