eses2929 16 aylık bir oğlum var ayakta sallıyorum hala ve çok yoruldum artık. Diş dönemlerinde 5-6 saat gece ayağımda salladığımı bilirim. Meme emmiyor emzik almıyor. Var mıdır önerisi şunu yap diyen
Ipekerden1 eses2929 benimki de 15 aylık oldu ayağımda sallarken yazıyorum bunu gerçekten çok yoruldum bende
Prenses_annesi04 eses2929 benimde 16 aylık napiyosam yatmıyor şuan sinir kirizindeyim ya 11 den beridir yatırmaya çalışıyorum dlaiyor uyanıyor dalıyor uyanıyor çıldırdım ya
eses2929 Ipekerden1 bende tam şu an o pozisyondayım artık cilt bakımı ıvırık zıvırık yatakta yapıyorum kfjnfnd
Ipekerden1 Dinlemiyor da artık kalkıyor ayağımdan nerde uyuduğu belli değil beşikte yatmıyor doğru düzgün ben nerde hata yaptım bilmiyorum
Yetersavass Şuan ayağımda zorla uyutmaya çalışıyorum 13 aylık bende çok yoruldum ne zaman uyuyacak desteksiz asla uyumuyor uykusu gelince sadece ağlıyor uykun varsa yat