avokadosever size katılıyorum. Ayirmadim da zaten oğlum Aralık ayında 3 yaşına girecek son bir haftadır ‘bana büyük yatak alın kendi odamda uyuyacağım artık anne büyüdüm ben’ diyor😍 hayaller kuruyor böyle yatal alalım böyle nevresim alalım diye. Kendi isteğiyle oda ayiracagiz yani😊