Mazikeen bende 8 aylıkken ayırdım odasını şuan 9.5 olduk ☺️ erken diyenlere bakmayın şartlara göre değişir. Bizim odadaki beşiğine sığmıyordu artık, büyük yatağıda odasındaydı bizim odaya sığmazdı , ,bende artık büyük yatağında yatırıyorum. Odalar yakın kapılar açık duyuyorum gayette. Bizim sesimize alarmlarımıza serkiyordu , oda rahat etti bizde. Bence aynı oda hiç iyi bişey değil büyüdükçe daha da zor ayırması .