annelik_ oğlum 18.5 aylık kendi kendine uyurdu önceden gece de iki kere max kalkardı. Geçen ay tatile gitmiştik hasta oldu hiçbir şey yemedi sadece emdi, öyle emince alıştı tabii. Bugün de gece beslenmesini kesmek için ilk adımı attım ve vermedim memeyi uyurken 2 saat ağladı meme meme aç aç diyordu ağlayarak uyudu hiç istemezdim ağlatmayı ama çok konuştum anlattım çok bağımlı resmen memeye nasıl devam eder süreç bilmiyorum 🤷🏻♀️