Sevvalacat bende reflu oldugunu ogrendigimde kullanmistim, yarim paket tozu yarim fincan suda eritip emzirmeden 10 dk once iciriyordum; ama bebegim cok kucuktu o zaman 20 gunluktu, 2 gun filan icirdim sonra cok kimyasal yuklemesi gibi geldi biraktim, bebegimi basi yukarda uyutmayi tercih ettim; biraktigim icin sanirim bir faydasini gormedim ben, belki duzenli ve surekli kullanildiginda ise yarar bilemiyorum