Anneler oğlumun 3 aylıkken bıngıldağı kapandı şimdi 10 aylık doktor değişikliği yaptım bu doktor artık d vitamini vermene gerek yok zaten kapanmış bıngıldağı dedi ama bildiğim kadarıyla 1 yaşına kadar vermek gerekiyor. Siz D vitaminini ne zaman bıraktınız?🙏