Çok geçmiş olsun sizleri çok iyi anlıyorum bende malatydayim sürekli deprem oluyor sabah yine deprem oldu hemen bildirim geldi 4.5 diye ama afadin verdiği bilgi 3.4 oldu diye bildirdi yani biz artık o afadin bilgisine inanmıyoruz kaç şiddetinde olduğunu artık kendimiz tahmin edebiliyoruz😔