35lavanta Cekiyorum_Gulumse Aynısını söyledim şuan herkese ondan burayada yazayım dedim yüzeye yakındır dedim ınada 12.7 yazmış imkansız cidden imkansız yani deprem olduğu an dedim ki 5 kesin var üstü bile vardır yada yüzeye çoook yakın oldu dedim çünkü ben normalinde sadece sallantı hissederim bu sefer depremin sesini bile duydum fırlattı yataktan resmen
35lavanta sonbezbukucu Kesinlikle çok iyi anlattınız resmen biri alttan yumruk attı fırlattı yataktan
aly2020 Ya takip ettiğim bi adam var sabahtır söylüyor Ege bölgesi dikkat edin hareketli diye inşallah büyük depremler olmadan atlatılır bu hareketlilik…
elagozlu35 aly2020 adı ne acaba adamn Allah korusun bende eşim uyuyordu salonda 1 saat önce aklımdan geçti hep uyurken depreme yakalandı eşim yine öyle oldu baya korktum ya
35lavanta elagozlu35 ben yanlarındayım uyuya kalmışım hatta tam kucaklayıp yere çökücektim bitti zaten
Cekiyorum_Gulumse 35lavanta aynn canim bu siddetleri yazanlara hiç inanmiyorum. Artık depremi yasaya yasaya kaç olduğunu anlayabiliyoruz. Ben çocukları hazırlıyordum neredeyse dışarı cikacaktim. Her sene bu aralar hep oluyor yaa 😔😔
Emineec 35lavanta benı de ittirdi vurdu böyle çok kötüydü ben de aynısını yaşadım dedim kesin 5 bı baktım Buca 3,9 dedim ben menemen de bunu hıssettıysem dusunemıyorum yani Allahım korusun hepımızı
35lavanta Cekiyorum_Gulumse bu dönemlerde gerçekten hep oluyor.. Bende tam kucaklayıo yatağın yanına çökücektim bitti deprem zaten
elagozlu35 35lavanta benimkide yeni uyumuştu salona geçtim tv bakmaya nasıl fırladım yanına bilmiyorum ne yapıcaz bu korkuyla ya
35lavanta Aaayysseee Canımm teşekkür ederiz ❤️ Baya sağlam salladı korktuk ama sıkıntı yoktur hiç bir yerde