Bende taktirmistim benim vücudum kabul etmedi aşırı kanamam oldu cikarttirdim yani kiminde aşırı kanama oluyor kiminde adeti kesiyor ben doktorum aşırı kanama olur demedi adeti keser dedi deseydi taktirmazdim zaten bunları göz önünde bulundurarak taktırın paranız boşa gitmesin