sumeyra016 2 saatte bir mamadansa inan ki bes dk da bir emzir bi yudum da gitse emzir. Bebek mamayla doydugu için sütünün artması daha zor olabilir. Bebek ne kadar memede beklerse süt o kadar cok gelir. Ben bunu gec öğrendim ne yazıkki o anlık psikolojiyle anlayamıyosun. Kilo alımı baktın cok iyi gidiyo yavas yavas kesersin mamayı da insallah