Muzis Elifce42 Normalde çiziyor ama belli belirsiz küçük çizikler oluyor bu biraz derin ondan biraz iz kalır mı diye korkuyorum
Suhedalm Böyle durumlar için hero stick acil durum sticki almanızı tavsiye ederim. Benim oğlumun cildi atopik dermatit ve sürekli yüzünü ve kafasını kaşır ve malesef yüzü çok sık çiziliyor bu stick benim elim ayağım resmen çabucak geçiriyor izi