Merhaba arkadaşlar bebegim kronolojik 19 düzeltilmiş 16 aylik düzeltilmişi baz alıyoruz fizik aliyorduk biraktik sizce nasıl gelisimi emekliyor sıralıyor tutunup kalkıyor bi kav saniyede olsa bağımsız ayakta duruyor anne baba gel ver mama dede kedi gitti hamm gibi seyler söylüyor şekil eşleştirme oyunlari oynayabiliyor sizce nasıl endişe edilmesi gereken bi gerilik var mı teşekkür ederim