bear20 Aşırı bagımlısı olan ben şimdi hiç giremiyorum bebekten sizin var mı öyle sevdiğiniz oynayamadıgınız oyun🤣😜😜😜😜👌
sumeyra016 bear20 bende çok severdim ama bebek olduğundan beri fırsat yok. Uyku uyumaya hasret kaldık.
Ege- gün içinde arena oynuyorum hajsjs strest atmaca ah ah ramazanda sabahlayıp öğlenleere kadar uyurdum güzel günlermiş 😂
Birdunyabircennetannesi bear20 Ayyyy varya oğlum olmadan önce ne oynardım Çok özledim oynamayı Ama mümkün mü hayıııır Şuan anca poker 101 okey falan oynayabiliyorum arada
gergo bear20 bizde eşimle oynardık hele c.tesi geceleri . Ben artık bebekten dolayı oynayamadıgım için eşimde farklı bi oyuna dadandı bende kelimelik oynuyorum artık anne oyunu🙃