annesininaski_ Ayy kuşak ağrısı olabilir doktora gidin, takipte olun. Benim hamileliğin erken dönemlerinden itibaren hem karnımın altı ağrıdı. Sizde de olacak diye bir şey yok ama 39+3′te acil sezeryan oldum bebeğim hayati tehlikeye girmiş. Kanama olunca öğrendik. Hastaneye girmemle doğurmam arasinda 14 dk var😂
Dedigiim gibi sizde de olacak diye bir şey yok ama benim yaşadığım bu. Bilginiz olsun. Üstelik 3 gün ust uste acile gittim, hiçbir şey anlamadilar, yatis verelim takip edelim bile demediler. Siz kendinizi takip edin. Hareketlerini takip edin. Karniniz taş gibi olursa, ağrıniz cok artarsa gidin