feldspar araştırmalarda prozac tarzı antidepresanların spermi azalttığı yazıyor ve istediğimiz halde bebek olmaması bundan mı acaba diyorum. eşi antidepresan kullanırken sağlıklı bir şekilde hamile kalan var mı acaba?
basakhanim34 feldspar benim eşim 2 tane antidepresan kullanıyordu kaldım. Sperm azaltsa bile sıfırlamaz mümkün değil.
Carpediemmm feldspar benim psikşyatristim erkeklerin antidepresan kullanmasının hamilelik oluşmasına engel olmadığını, sağlıksız bir gebeliğie de neden olmadığını söylemişti
Ogulluana feldspar benim eşimde kullanıyor canım hatta daha fazlasını biz sıkıntı yaşamadık istediğimiz zamanda oldu bebişimiz
feldspar basakhanim34 peki bebeğiniz sağlıkla doğdu mu? çünkü eşi antidepresan alıp iki kez dış gebelik yaşayan tanıdığım da var
feldspar Carpediemmm bilemiyorum. antidepresanın prospektüsünde yazıyor “hayvanlarda yapılan deneyde sperm sayısını azalttığı gözlemlenmiştir” şeklinde.
basakhanim34 feldspar evet sağlıklı doğdu. Eşinizi doktor bırakabilirsin demedikçe asla antidepresan bırakmaya teşvik etmeyin bunun çok büyük zararları olabilir. Hamilelik ve doğum erkekler için çok büyük travma oluyor. Sorumluluk artışı onları çok zorluyor kaldıramıyorlar. Bi de ilacını bıraksa daha da kötüleşir
feldspar basakhanim34 ben de bırakmaya teşvik ediyordum bu aralar. çünkü ilk gebeliğim çok hızlı olmuştu, çocuğumuz var. o zamanlar antidepresan almıyordu. şimdi kullanıyor ve olmamasını hapa bağlamıştım açıkçası. sperm sayısını azalttığı için.