ipegimsi Hani doğum vücudu yeniliyordu yeniden doğmuş gibi oluyorduk hepsi yalan hergün farklı bir yerimde bişey çıkıyor artık çok sıkıldım bu durumdan ne zaman doğumdan önceki halime döneceğim ben sağlıklı hissetmek istiyorum artık
Jfkskskdn ipegimsi 3. Çocuğum doğdu ne diş kaldı ne saç kaldı ne vücut kaldı ne kan kaldı ben yenilediğine inanmıyorum bence her çocuk anneden birşeyler alıp götürüyor daha çok 😬
Annekizcicileri ipegimsi 🤚🏻 1 doğum la pert oldum dıyebılım 2 sene olucak hala bacağım ağrıyor ayakta durmaya ve yürümeye gelmıyor huysuz bacak sendromu onun dışında bel fıtığı oldum hemoroid oldum
ipegimsi Dolores takviyelerle yaşıyorum ben hamilelikten beri çok sağlıklı besleniyorum günlük yürüyüş yapıyorum
AlinaEmreHan1 Jfkskskdn ben 1 çocukla pert oldum , bir daha çocuk falan yapmak yok. Kapattık o defteri. Bel ağrısı ,sırt ağrısı ,saçlarım dökülüyor, vücudumun ağrımadığı yer yok, dişlerimle ve kansızlıkla zaten hep savaşıyorum kendimi bildim bileli 😂
Ballikizim99 Bende de var sıkıntı saçlarım dökülüyor basur başladı özel bölgem sıkıntılı eskisi gibi değil göbeğimdeki çizgi bile sinirimi bozuyor geçmedi ay ne bilim bende eski halimi istiyorum
Alerjikrinit ipegimsi neleriniz var benim kan tahlillerim iyi çıktı ama yüzüm kapkara sanki rengi bi tuhaf oldu ve ayrıca felaket saçım dökülüyor 20 ay oldu neler neler kullandım fayda etmedi
ipegimsi Annekizcicileri haşimato hastalığına yakalandım ömür boyu ilaç kullanmak zorundayım bende farksız değilim sizden
ipegimsi ahlsf iki aylıkken bende de sıkıntı yoktu sıkıntı bebek emdikçe kronik uykusuzluk hayata yerleşince yeterince dinlenemeyince başlıyor iki aylıkken bebek bakmak çok kolaydı sekiz aydan bildiriyorum işler zorlasıyor
Minnakordek ipegimsi bacım 8 aydır alisamadin mi niye milleti de korkutuyorsun vücudun dinlenmdsi için 8 saat lazım tamamen saçmalık bünye meselesi kimi 5 saat uyusa dinç olur kimi 10 saat uyusa ayilamaz sizde destek alın biraz eşiniz vs destek olmuyorsa hayatınızda öncelikleri planlayın herşeye yetisemezsibiz bunu kabullenin az bı pozitif olun biraz kendinizle ilgilenin bebek her uyudugunda yemek çamaşır bulaşık girismeyin uyuyun bakın birkaç güne hiç biseyiniz kalmaz
celik255 Normal doğumdan zorunlu sezeryana döndü benim doğumum 24. Günden bildiriyorum doğum sonrası hamilelikte toplamadığım kadar ödem topladım vajina bölgemin dudakları bile şişti ödem geçti dikiş yerimin altından enfeksiyon çıktı Doktora gittim 2 günde bir bistüri ile kesi atıp iltihabı boşalttı enfeksiyonu atlattım şimdi de vücudumun her yerinde benek benek kızarıklıklar acayip derecede kaşınıyorum sizde de bu kaşıntı durumu oldu mu ?
poyrazarelinannesi celik255 bende de oldu kaşıntı ve döküntüler. Eczaneden içinde üre olan bir krem alıp sürdüm, sonra geçti.
hayatisigim celik255 sezaryen sonrası eve geldikten sonra ödemden bacaklarım şişti bi süre ayaklar dolma gibiydi. karnım kaşındı ama döküntü vs olmadı
ipegimsi mrsheisenberg yok euthyrox kullanıyorum ben size ilaç vermemelerinin sebebi tsh hormonunun zarar görmemesi olabilir benim tsh 10 çıktı
minikmucizemmm1 ipegimsi biftek ben mi böyle düşünüyorum diyordum şuan az da olsa rahatladım . Bitmeyen ağrılar belimde sorun kaldı saçlarım dökülüyor . Özel bölgem değişti . Basur oldu makatıma kadar kesi cinsel ilişkide her pozisyon alamıyorum acıyor çok dikişim vardı . Zaten doğumum çok zor oldu 😏
cicekannesi12 minikmucizemmm1 ya sizde demi basur oluştu canımdan can gitti ya kocamandi birde doğumdan önce turp gibiydim soğuk kış günü demez hiç hasta olmazdım şimdi camdan baksam gripe dönüşüyor vücudum pert 1 sene olacak doğum yapalı
babyboymomss 2.doğumdan sonra ne saçlarım ne dişlerim eskisi gibi değil artık. Bel ve sırt ağrılarım zaten artık dayanılmaz bir hal aldı 😭 düzenli beslenmiyorum düzenli uyumuyorum iyice benlikten çıktım😂 psikolojimi hiç sormayın zaten 🤪
minikmucizemmm1 cicekannesi12 1 buçuk sene oldu benim de doğum yapalı ilk çocuk Mesela Rabbim nasip eder ise 2 tane daha olsun istiyorum ama vücudum sanki hamileliği doğumu kaldıramayacakmış gibi duruyor . Bende sürekli hasta olıyorum yatakta geçiriyorum eski gücüm direncim yok birde uzun sürüyor hastalığım çok değişik birşey ya . Çevreme diyorum öyle şey olur mu diyorlar
ipekk05 cicekannesi12 canım aynısını yaşıyorum 2 buçuk sene oldu doğum yapalı hamişeylen bile senede en fazla bir iki kere soğuk algınlığı yaşardım ama doğum sonrası kızım 4 aylıkken bir başladı çöküş hala çöküşlerdeyim alerjik rinitim vs de çıktı sürekli hapşuruk az soğukta dursam hemen akşamına hastayım nasıl düzelecez ya siz biontech aşısı vs olmuşmuydunuz ben emzirirken olmuştum acaba onunlamı ilgili bağışıklığım düşmesi diyede aklıma geliyor ☹️
06noname ipegimsi bende de topuk dikeni çıktı gözlerimde şalazyon çıkıp duruyor elim kolum ayağım tutmuyor insülin direnci gelişmiş hayattan soğudum cidden vicudumun estetiği hakkında henüz konuşmadım bile karnım göğsüme kadar yırtık bacaklarım keza öyle varisler aldı başını gitti memeler yere bakıyor saç desen yumak yumak gidiyo beyazlarım bile artmış dökülüyo 2 dişim kırılmış çektirmeye eriniyorum 😅 yalan ya hep kandırmışlar bizi miyomum vardı normal doğum ile gider diyen vrsa inanmayın benimki maşallah yerli yerinde okka gibi duruyor 🙈 kandırıldık hemde çook pis kandırıldık