İyi aksamlar hanımlar baslıkta da yazdıgım gibi oglum 10 aylık ek gıdaya gecelı kabızlıgı var gecmiyor ne yapsam Dr goturduk yemek listesi verdi surup yazdı hepsini uyguladım evet geciyor ama normale dondugum an surubu bıraktığım an yine aynı bagırsaklarına bakıldı ultrasonda bişey cıkmafı onda da lütfen tavsiyelerinizi bekliyorum ne yapmam lazım artık kıyamıyorum cocugum kıpkırmızı oluyor yapıcsm diye poposu kanadı kaç defa hep Boyle mi olacak nenzamana kadar Boyle sürecek ??