Merhaba herkese,
Oğlum 8.5 aylık. Arabayı seviyordu bu yaz iki kez uzun yol yaptık. Geçen hafta birden arabada emzirdim ve oluk oluk kustu burnundan bile kusmuk geldi. Doktoru araç tutmasıdır dedi. Sonrasında 5 dk bile arabayla gitsek kustu çok fazla yine. Aç olmasını denedim, oto koltuğunu dik yaptım ama ne yaptıysam olmadı. Doktora bile nasıl gideceğimizi düşünüyoruz. Aynı durumu yaşayan var mıdır ya da bir çaresini bilen?