demetusss değil canım bizde 50 gunluguz . Mukuslu kaka ,yüzde kalıp şeklinde kızarıklık , karın gurultusu, aşırı gaz sancısı vardı . Süt ve süt ürünleri alerjsi çıktı bebeğimde mama da aliyoduk raporlu mama çıktı ben diyete girdim 3 haftadır falan diyetteyin bebeğim çok şükür düzeldi