Selmabykslvi 2 aylık bebeğimi külotlu çorap ile yatırıyorum ve normal zamandada içine giydiriyorum herhangi bir sıkıntı olur mu kan dolaşımı ile alakalı bilen var mı
sunflower01 Selmabykslvi şey daha serbest seyler giydirseniz kan dolaşımı için yani mesela iki üç kat ama fazla gelirse bilmem ideal kalınlıkta üşümeyecegi ve de sicaklamayacagi terlemeyecegi derecede… Sıkı şeyler doğru olur mu bilmiyorum 😔 siz bilirsiniz tabi yine de.
tosbiksmoms Selmabykslvi eğer ayakları üşüyor diye giydiriyorsaniz ayaklı pijama tercih edin kilotlu çorap sonuçta sıkabilir. Kizim sürekli üstünü açtığı icin şu anda ayaklı pijama ve üstüne normal pijama giydiriyorum uyku tulumuna geçeceğiz artık.