Nzy Deneme sürecinde bebelac gold ve similac mama aldık birinden 30 mil diğerinden 60 kullandık ikisinide kustu mamalar olduğu gibi duruyo ilgilenenler iletişime geçsinler satılıktır
Melikeakiner [bilinmeyen] Reflü mü var bebeğinizde. İki mamada da kusması pek normal değil. Reflü için özel mamalar var. Aptamil ar ve bebelac ar. Kusmaya çok iyi geliyor.
hanife82 bebeğiniz ilk kez mama alıyorsa çok normal bebelac gold gaz içinde kabızlık içinde iyi bir mama
simgetaskisla hangi mamaya geçtiniz aptamil öneririm asla kusturtmuyor ama kusmanız hep oluyorsada ar mamalar var aptamilin de var aptamil ar mama diye ondan alın deneyin
yaseminkarakurt Bir sefer denesiniz ve kustu diye mama mı değştirdiniz çok acele etmişsiniz ama. Çocuk her verdiğiniz şeyi bayıla bayıla içmez de yemez de. Alışması için 1-2 hafta denemeniz lzım, similacı bilmem ama bebelac gold iyi deneyin bence tekrar açken
zubeyde85 hemen mama değiştirmeyin yeni veriyorsanız alışamamıştır daha bebelac gold çok iyi bir mama özellikle deneyin biraz alışır zamanla
Nzy Bebeğim ilk 2 ay similac ve anne sütü aldı sonra anne aütü kafi geldi fakat bu ay sütümde azalma olup doymadığını farkedince bebelac gold aldık istemedi kustu similac daha önce içiyoru diye onu aldık onuda kustu anne sütünü kusmuyo mama kabul etmiyo çok çaresiz kaldım huzursuz ağlıyo kahroluyorum resmen