Park beşik kullanışlı fakat çok kötü sallanıyor çocuk içinde sağa sola savruluyor o yüzden ben hamak beşikte sallayıp uyuyunca park beşiğe yatırıyorum 4. Beşik çok güzel beyaz mobilya olan beşik sallama aparatı var bu beşiğe uygun onu altına takıyorsunuz kendisi sallıyor gece bebek uyanınca tekrar sallıyor sese duyarlı. Benim beşiğime uyumlu değildi bi dahaki bebeğimde bu beşikten alıcam