Kızlar ne yapcağimi bilemiyorum. Geçenlerde çocuğum hastaydı acile götürdük kusması vardı ilaçla filan düzeldi sandık iki gün iyiydi yavaş yavaş iştahlandı akşam tekrar kustu ve ishalde oldu. Anlamıyorum iyiyken sürekli geriye sarıyoruz. Çocukta ateş vsde yok . Aceba başka bişey mi yapıyor bulamadık. Bu durumu yaşayan varmı