Evet kızlar geçen ay hatta geçen haftalarda o kadar ümitsizdim ki giç konuşmuycakmış gibi geliyordu bana 20 aylıgız hatta 21. Aya giricez. Bugun karşılıklı ilk defa iletişim kurduk tavşanını ararken nerde bu tavşan diye söylüyorum kendine bulmuş eline alıp burdaaa dedi. Bide iki gündür bir sürü isim sayıyor kreşten arkadaşlarıymış. Öğretmenide bugun arkadaşlarını ismiyle çagrıyor artık dedi. Ay bi aya kadae tam çözülür mü.ne bu acele demeyin lütfen hem karşılıklı iletişim hoşuma gidiyor seviniyorum. Hemde 2 aylık oğlum var onla ilgilenirken derdini rahatlıkla anlatsın istiyorum maşallah diyin 🧿🧿🧿