Çağrı merkezinde ise başlayacağım 2 yas kreş imkanı var ama tedirginim şartlardan ötürü mecburum bu zamana kadar ancak dayanabildim artık çalışmam gerekiyor bebeğim alisirmi süreç zormu olur bilemiyorm bir kaç ay sonra eve gececegm için en azndan bir süre bırakmak durumundayım sizce nasil olur benzer süreçleri yasayn onerisi olan varmı