Tubaalprsln aptall stilzade mağazasına gittim bazı modellerin kumaşı hiç güzel değil çabuk tüylenen kumaşlardan o yüzden görüp almak daha iyi Sayfanın yorumlarında da kötü yorum vardı kargosunda sıkıntı var sanırım
Prenses_annesi04 aptall stilzade güzel fakat hepsimoda dan iki defa sandelet aldım memnun kalmadım hem rahatsız edici hemde altalri hemn kalkıyor
abisininbebegi aptall bende stilzade beğenerek takip ediyordum mağazaya gittim hüsran hiç beklediğim gibi degildi
caylavyu aptall stilzade bağcılar da mağazasına gittim kumaş kalitesi çöp astarsız çoğu o yüzden ucuz zaten
Mommyhann Stilzadenin bizzat yerine gidip baktım. Kıyafetler cok hoş duruyor ama denediğim zaman üstümde hiçde güzel durmadı ve bilmiyorum içime cok sinmedi açıkcası eğer zayıf bir insansanız s yada m giyiyorsanız olabilir ama belki
aptall Mommyhann 38 40 beden Arası giyiyorum ama yorumlar da iyi yorum ve kötü yorumlar da vardı korktum açıkçası
Tubaalprsln Mommyhann Bende aynı şekilde hatta sayfasından bakınca bi kaç takım alırım diyorum mağazaya girince eli boş çıktığım oluyo 😃
Mommyhann Ben de sitelerden cok alışveriş yaptım ama hiç bi kıyafet beklediğim gibi gelmedi açıkcası en güzeli görüp almak eğer istanbulda oturuyorsanız zeruja bakın derim nsmoda var mesela ben ordan takım aldım bi kaç tane cok kaliteli
aptall Mommyhann maalesef ben diyarakırdayım ben normalde tofisadan sipariş ederim baya da memnunum ama diğer sitelerin elbiseleri daha güzel 😂fiyatları da güzel hepsimodaya bayıldım açıkçası ama orda da kötü yorumlar vardı ama takipçisi yüksek de illaki burdan biri alışveriş yapmıştır iyi yorum yapsa biri direk siparişe gidecem 🤣
Yepyenianne Mommyhann hepsimodadan da alışveriş yaptınız mı yaptıysanız herhangi bir sorun yaşadınız mı 🌸
Mommyhann Nsmodanın instagram hesabıda var bakabilirsnz 😂 birde feminen moda vae elbise hiç almadım ama takımları tunik gönlekleri güzel geliyor
Htchc Mommyhann feminenden aldığınız kargokac güne geldi acaba kimi yorumda çok geç geldiğini okumuştum birde irtibat WhatsApp üzerinden mi sagpaniyor müşteri hizmetlerinden biliyor musunuz
Mommyhann Tubaalprsln bende aynı kaydettim hatta alıcaklarımı denedim hepsini bişey almadan geri cıktım 😂
Mommyhann Yepyenianne oradan yapmadım sanırım hatırlamıyorum. Ama pazarium fiye bi site var uygulamasını indirin telefonunuza cok güzel ürünler var ordan cok alışveriş yapıyorum hem cok uygun