İyi akşamlar kızlar. Bugün sağlık ocağından aradılar beni kızamık aşısı için bakanlık tarafından kampanya varmış ama daha önce aşı kartına 1 yaşından önce aşı yok diye yazmışlardı kafama takıldı acaba size de böyle söylendi mi ya da başına böyle birşey gelen var mı