bi_mucize_annesi79 Haklısınız hepimize mutlaka yaşatıyorlar bu durumu. Emin olun ki benim bebeğim sizin bebeğinizden zayıf benim bebeğim de 7,5 aylık ve ben anne olarak doğduğundan beri bu insanlar yüzünden hep kafama taktın taktın birgýn baktın bende takıntı haline getirmişim ve hem kendime hem bebeğime zarar veriyorum. Sonra hep hasta veyahut sağlık problemi yaşayab bebekler görünce ve onların annelerinin o çarrsizligini hissedince kendime çok kızdım. Çok şükür bebeğin hayatta, yanımda ve sağlıklıydı. O gündsn beri ne zaman aklıma gelecek olsa zayıfladı vs filan desem kendime aklıma hep gelir ve kendimi toparlarım. O yüzden Allahm bütün kuzucuklara evvela sağlık sıhhat versin 🌸