nvysl benim oğlum şafak atınca 30, ben üstümdeki atlet/tişört neyse çıkarıp üstüne örtüyorum veya yan yatırıyorsam katlayıp beşikte yakınına koyuyorum kokumuzu arıyorlar 🌸 bir de battaniyesini sağdan soldan sıkıştırıyorum altına doğru, kundağı sevmiyor ama bu şekilde rahat ediyor sıkıştırmayınca uyanıyor