afmah Kızlar hadi buraya bakalım sizler doğumdan sonra nasıl korunuyordunuz?ben normal terjih ediyorum ama herkes beni korkutuyor!
SevimliHayaletCasper afmah normal ne oluyor? Geri çekilmeyse eğer o korunma yöntemi değil çok rahat hamile kalırsın
afmah Sun_mom benim kızım 4aylık oldu ben hala adet görmedim,söyleyen herkese diyo ki çok dikkat et hamile kalabilirsin diye
Sun_mom afmah valla 35 yaşındayım bebeğim 3 aylık bir sene önce miyom ameliyatı oldum saldım bacım amaaan.Ben 40 im çıkmadan adet oldum her ay da düzenli oluyor.3 aylık iğne düşünüyorum implant da olabilir ama emzirirken olmuyor dediler😊
Enlsr afmah vallaa beni çok korkuttular şöyle acıyo takılırken böyle ağrı oluyor ama aslaa hiç biri olmadı keşke daha önce taktırsaymışım🥰🥰
Cigdem_Roza SevimliHayaletCasper benim kızım 17 aylık ve bu zamana kadar geri çekilmeyle korunduk şükür bisi yok hala
SevimliHayaletCasper afmah tabiki 2 li hatta 3 lü yöntem birden kullanın. Tqbi istemiyorsanız gebelik
SevimliHayaletCasper Cigdem_Roza sizin olmadı diye kimsenin olmayacağı anlamına gelmiyor. Geri çekilme korunma yöntemi değildir. Burda birsürü kadın var bu şekilde hamile kalıp ağlayan