Bebeğim 8 aylık oldu hala diş ortada yok sürekli bi mızmız halleri huzursuzluk hersey var kafa kalmadı artık bende çok bitkinim ya. İnşallah diye kalktığım her sabah yine diş çıkmamış oluyor bu kadar uzun sürer mi ya ? Tuvalete gideyim dıyorum ,bebeğim başlıyor aglamaya iki dkka odayı toplayım diyorum ben yok olunca basıyor çığlığı hayır yani neden neden .çok sıkıldım artık.eski halimi özlüyorum 24 yaşındayım ama sanki yaşlandım usandım.eşim hersey de yardım ediyor çok şükür ama bebeğimiz hiç susmuyor diş jeli verdim hıcbır işe yaradığını düşünmüyorum.bebeğim uyuyunca diyorum neden bu kadar offluyorum biliyorum can acısından böyle yapıyor onun suçu gunahı yok. Ama ertesi sabah yine aynı şeyler… eşimde cok yorulduğunu görebiliyorum 😞