Öncelikle merhaba tüm annelere 👋sizlerden tavsiye,öneri,aklınıza ne gelirse ihtiyacım var bu konuda. 4aylık bir kızım var ev ortamından ne zaman çıkıp dışarıda birileri oturmaya gitsem yada ev içindeki günlere gittiğim yerleri ağlamakla inletiyor resmen insan mı yadırgıyor anlamadım varsa önerileriniz bekliyorum bu konuda.🥰