subatmasalii doktorum burnunu her gün temizlemem gerektiğini söylemişti ben de açık nasıl olsa diye pek ciddiye almamıştım ama bir kere denedim ve çıkanlara inanamadım. Benim bebeğim de sizin dediğiniz gibi uykusunda öyle sesler çıkarıyordu burun temizliği yapmaya başladığımdan beri böyle bir ses duymadım bir daha. Bir de burnu açık olan bebekler daha güçlü emebiliyorlar öteki türlü yorgun düşüp uyuyakalıyorlar bu da tam doymadan memeden ayrılması demek. Eğer burnu dolu gibiyse serum suyuyla burun aspiratörüyle çekiyorum ama günlük olarak sterimar markasının deniz suyu var bunu her gün burnuna sıkıp nemlenmesini sağlıyorum. Bir de geceleri yatmadan mutlaka sıkıyorum ki rahat nefes alsın. Çünkü 4. Ayına kadar bu bebeler ağzından nefes almayı bilmiyorlarmış :/