Kızımı 1.5 ay önce tuvalet eğitimine başlattım. 5. Gün söylemeye başladı. Zamanla kaçırmalar nadiren oldu. Fakat özellikle bu son 1 haftadır ya damla damla ya da yarısını lazımlığına yarısını küloduna bazende altına tamamen kaçırıyor. Özellikle bugün çoğunlukla kaçırdığı gün oldu. Geceleri bu zamana kadar çok sıkıntı yaşamadım gündüzleri de söylüyordu niye böyle oldu acaba öğrenemedi mi yoksa tuvalet gerilemesi mi yaşıyor? Hem çok üzülüyorum hem çok geriliyorum eşimde öğrenememiş işte diyerek beni strese sokuyor. Ne yapmalıyım bu durumda lütfen yardım edin normal mi acaba