Ilk dogdugunun 12gun meme reddi yasadik o yuzden sürekli sutumu sağdim buzluga koydum simdi cikarip veriyorum ama nedense buzluktan cikardigim sutu icince kesik kesik kusuyor çökelek gibi normal emdiginde boyle bi sorun yasamiyoruz isitma seklim ve sutun isisi gayet iyi o zamanlar ki sutummu sıkıntılı basina boyle bisey gelen varmi benmi biyerde yanlis yapiyorum anlamadım