Seyda-ygz22 Bebegım dun 18 ay asısını oldu sabah bı kalktık bacagının tekı şişmiş o kdr korktumkı hemen doktora gıttık buz koyun dedı normalmı sizce başına böyle birsey gelen var mı
Elika00 Seyda-ygz22 normal canım her ay aşısı şişme ve morarma yapabilir. Tabi aşırı aşırı yapmaz ama o bölgede şişlik morarma görülebilir. Böyle durumlarda buz uygulanır.
beyoglu67 Seyda-ygz22 kolonyalı pamukla sil canım Bana sağlık Ocağındaki hemşire hep öyle der aşı sonrası
glshekr Seyda-ygz22 Bizde yeni olduk ama koldan yaptılar iki asiyida.Bir tanesi şişlik ağrı yapabilir dedi kolonyayla bastırın demişti.Bence bı deneyin geçmiş olsun 🙏
__brna__ Seyda-ygz22 bizde 18 ay asımızı bir hafta önce olduk. Şişlik olmadı bizde ama hemsiremiz şişlik ateş vs gibi şeyler olabilir demişti.
glshekr Seyda-ygz22 Ya geçende öyle bir post vardı .Bazı hemşireler bacaktan vurmuş bazıları koldan vurmuş 18 ay aşılarını.Arastirmistim o zaman sorun yaraticak bir durum yokmuş.Kol veya bacaktan vurulabiliyormus