Nrgl91 2 aylık kızım durmadan kucakta yürümek istiyor elimi karnına koyuyorum bağırsakları gacır gucur gaz mı üşütü mü acaba Bi yöntem var mı gaz ise nasıl kurtarırım
Yenianne7 Nrgl91 Allah kolaylık versin öncelikle. O dönemleri biogaia damla ve karnına zeytinyağıyla masaj yaparak atlattık çok şükür tavsiye ederim. Ve her beslemeden sonra mutlaka gazını çıkarın 🌸
Tuba Nrgl91 Evet gazdır o. Karnını sıcak tut, masaj yap, karın üstü yatır (tabi yanında durmalısın bu esnada), kucağındayken de karın üstü yatırarak gezdir. Aklıma gelen bunlar🤗
Hazal89 Nrgl91 benimde bebeğim 21 günlük geçen hafta başladı gaz sorunu karnı şiş ve sert ise gaz ve kaka sorunu vardır doktora gittik sap simplex diye bir damla verdi o çok iyi geldi sancıdan hep ağlıyordu yoksa sıcak bez yapıp karnına koyuyorum arada oda iyi geliyor doktorun önerisiyle damla kullan ilerlemesin yazık yavruya 😔
Nrgl91 Hazal_annesi evet çok ağlıyor canı yandığı belli ne yapacağımı bilmiyorum oturduğumuz zaman bile ağlıyor şimdi eşim gezdiriyor aralıksız yürürken ağlamıyor Bi tek o şekilde uyuyor yatar yatmaz bağırıyor
Shrkerem Nrgl91 uzun bez yada eşarp pamuklu sıcak yapın ütüyle tabi çok sıcak olmasın göğsüne kasıklarına üstüne koyun kalsın
Hazal_annesi Nrgl91 canım hareket ettikçe rahatlıyor gaz sancısı hafifliyor. Bioga kaç kutu bitirdim maflot plus ta buldum çareyi doktoruna danış. Gaz damlası deneye deneye işe yarayan bulunuyor
Nrgl91 Yenianne7 teşekkürler biogaiya 3.kullanışım yeni başladık zeytin yağı deneyeyim onun yerine elma yağı kullanıyorum bezi ısıtıp karnına koyuyorum gündüzleri nurs hersy veriyorum ama banamısın demiyor dün gece 11de başladık sabah 6.20ydi en son baktığımda o uyudu ben sızmışım resmen 😔
Mrsdg Metsil gaz damlası kullandim ve sürekli Sabah akşam zeytinyağı ile masaj yaptim bu şekilde bayağı azaldı gaz sıkıntımız
Mrsdg Metsil gaz damlası kullandim ve sürekli Sabah akşam zeytinyağı ile masaj yaptim bu şekilde bayağı azaldı gaz sıkıntımız
Yenianne7 Nrgl91 Bebeğin her dönemi zor gerçekten insan çaresiz hissediyor ama bu günler de geçecek inşâallah 🧡
Nerm7n Pilates topun varsa kundak yapıp kucağına al üstüne otur zıpla ninni söyle öylelikle uykuya dalacak
Ysmn93 Uyurken senin karnın üstünde uyusun o zaman karnı sıcak kalıyor ve gazı varsa rahatlıyor bide ayaklarını ve belini her zaman sıcak tut eğer ayakları üşürse çok gazı olur
cagla29930 Nrgl91 kucakta yürümek istemesi hem sıcak olmanızdan hemde karına baskı yapmanızdan kaynaklanıyordur yapabileceğin en iyi şey çok sancısı olduğunda çay kaşığıyla ağrı kesici vermen (çaren kalmadığında) anason kaynatıp içirebilirsin rezene tohumuyla kimyon tohumunu birde anasonu kaynatıp içersen bebekte ki gaz problemine de iyi gelir
Rabiaustkt Nrgl91 usuttugu için gaz biriktirmiste olabiliyor. Sıcak tutun. Ütüyle havluyu ısıtın karnına sarın rahatlar
Kbrayagz Nrgl91 canim gaz sancisi ve Ben kimyonla 3 günde atlattim ve bir daha da hic oyle gazimiz olmadi cezvenin dibinde kaynat 2 kasik ona ver geri kalanini kendin ic