Tükendim artık sürekli üst üste küçük sorunlar Allah beterini vermesin. Sezeryan dikişimde bu sabah yeşil lekelenme var ama çok değil. Doktora resim attım kuru tut dedi. Bebeğimin altını değiltirirken emzirirken galan ister istemez nemleniyor dikişler göbeğim var sonuçta nasıl kuru tutacağım. ?? Gazlı bezle kapatsam hava almadığı için ya daha çok mikrop kaparsa başına gelen annelerimiz varmı ??