kızlar selam 3.4 gün önce post açmıştım hastayım diye iştahımda kesildi yemek falan çok az yiyordum ama çocuğumu emziriyordum dün çocuğum ilk ay aşısını vurundu ondan sonra bir huzursuzluk emiyor tekrar istiyo emİyo tekrar mememi sündüre sündüre bi hoş etti hiç uyumadı gecede çok zorlandım ağlıyordum artık sinirden emziriyorum 5.6 dk emiyo uyuya kalıyo sonra kalkıyor tekrar emiyor en son gece çok daraldım artık dolapta sağılmış sütlerimden vardı ısıtıp verdim cuk cuk içti sonrada uyudu 🥹 biberonla vermek zorunda kaldım (bu arada yemek yemediğim için göğüslerim inmişti ondan verdim) gece biberonla verdikten sonra uyudu sonra sabaha doğru kalktım emzirdim gene ık mık yaptı ama gene uyudu şimdi gene emziriyorum sabah şişti göğüslerim akşama doğru indi emiyo 5.10 dk sonra bırakıyo uyuyo süttümmü yetmiyor acaba benim göğüslerimden süt fışkırırdı kızlar neden böyle oldu yaa gazı falan yok bu arada