1 bir ay önce 4 saatlik yolculuk yaptık şehir dışına çıktık bebeğim yolda çok ağladı. O günden sonra emziği bıraktı biberonu bıraktı yolda kaşıkla beslemeye çalışmıştım onuda bıraktı. Hala yazdıkça sinirleniyorum kendime sebeb olan herskese. Bebeğim bir aydan fazladır kaşık kabul etmiyor 7 buçuk aylık biberon uykuda zorla emiyor emzigi bıraktığı için gece boyu göğsümde gündüz uykumuz çok değildi o da gitti. Geceyi beklerdim eskidn dinlemeye artık Sabahlari yorgun uyanıyorum. Beslenme ve uyku konusunda artk ne yapacağımı bilmiyorum . Bebeğim ağzını kitliyor kaşık görür görmez. Başına gelen varsa fikir alabilir miyim?