Arkadaşlar merhaba sizin fikirlerinizi almak istiyorum dün eşimin bilgisayarına bakarken geçmiş aramalarında p.rno izlediğini gördüm bu beni çok üzdü aldatılmış gibi hissediyorum eşime söylemedim nasıl söyleyeceğim onuda bilmiyorum bu arada anneme gittiğim 20 günlük süre içinde ben yokken izlemiş normalde izlediğini sanmıyorum 7 24 beraberiz çünkü bu normal bişey mi nasıl tepki vermem gerekiyor fikrinizi alma İstedim