Bebeğim haziranda doğdu yaz mevsimi biliyorsunuz çok sıcak geçti bende çok endişelendim susuz falan kalır diye 2 doktorumuz vardı ayrı ayrı ikisinede sordum 6 aya kadar asla su vermeyin dedi sebebini sordum böbrekleri tam gelişmediği için suyu süzemeşmiş bebeklerde rahatsız olurmuş bize böyle söylendi bilginiz olsun ben hiç vermedim şuan 4 aylık