Brmurat ağlıyor ve hayır olmaz …. Neyse işte açıklıyoruz. Zamanla alışıyor ama ağladığımda yaparsanız hep ağlar 20 aylık. Hatta ben babası kadar kararlı değilim üzülüyorum o an eşim daha net söyler ona hiç ikiletmiyor artık bana daha çok ağlıyor ben yine de kararlı duruyorum