Kızlar ya. Oğluma 7 aylık falandı Zaditen damla almıştım. Şuan 12 aylık o damlayı verdim. Tadına baktım bozulmuş gibiydi. Hiç aklıma gelmedi ki zamanı olacağı. Hatta o zaman ilacı alırken eczacıya demiştim evde olması lazım dedi ki evde varsa almayın ama ben yine almıştım. Neyseee eczacı öyle diyince umursamadım şimdi içirdim ama tadı garip. Korkuyorum bir şey olur mu. Dün de verdim iki kere bugünde verdim 😢