Slm kızlar bnm bebeğim 6 ay 15 günlük ek gıdaya başladık normal olarak bugün de yumurta sarısı muz labne ceviz karıştırdım verdim 2 saat sonra vücudun da kızarıklıklqr olmaya başladı git gide çoğaldı hastaneye gittik iğne falan yaptılar daha önce 3 gün kuralı ile yumurta sarısı ve muzu verdim tabi ama ceviz vermemiştir.diktor da büyük bi ihtimalle cevizdir dedi şimdi iyiyiz çok şükür sizlerin de başından byle şeyler geçti mi