Herkese selamlar hanımlar daha 3 günlük anneyim ama bu 3 günde emzirmeden dolayı göğsüm el değmeyen kadar hassaslaştı ve kan topladı resmen ağlaya ağlaya emzirmeye çalışıyorum lütfen bir şeyler önerin bana başına gelen var mı gümüş kapak ve lansinoh krem kullanıyorum hatta krema doğum öncesi başlamıştım ne yapmam lazım 😞😞